עשיתם מחקר מקדים, קראתם על ההבדלים בין אתר תדמית, דף נחיתה וחנות וירטואלית?
החכמתם והחלטתם להתקדם לבניית אתר תדמית איכותי לעסק שלכם? ברכותינו!
אנחנו כאן על מנת להעניק לכם את כל המידע כדי שתוכלו לצאת לדרך עם ידע והבנה על התהליך אותו עליכם לעבור טרם בניית אתר.
אז איפה בעצם מתחילים? לפני הכל נרחיב ונסביר מהו אתר תדמית, היתרונות שלו וכיצד ניתן להגיע ללקוחות חדשים.
בניית אתר תדמית זהו תהליך הדורש השקעה, והמטרה שלנו היא להגיע למצב שבו תקבלו החזר על ההשקעה שלכם. אתר תדמית טוב הוא כרטיס הביקור שלכם בדיגיטל, הוא הדרך הכי טובה לשלוף מרפקים אל מול המתחרים שלכם, הוא מצגת המכירה ללקוח – עוד לפני שנפגשתם איתו.
באתר תדמיתי תציגו את עצמכם, תספרו אודות העסק שלכם, תציעו את השירות שלכם בליווי הסבר. אבל חשוב מכך, בניית אתר נועדה לשים אתכם על המפה לצד המתחרים שלכם, ולדאוג שאתם תהיו בקדמה ותגדילו את נפח הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
לפני שמתחילים את תהליך בניית אתר עליכם להבין, לפחות מעט, למה אתם מצפים מאתר האינטרנט ומה תרצו שיהיה בתוכו. קריאת המאמר הזה מהווה חלק מהתכנון אותו אתם עושים, כאשר נסיים לעבור על תהליך בניית אתרים תוכלו לעיין במספר עבודות שביצענו בעבר.
אנו ממליצים להתבונן היטב בדוגמאות, להתחיל לחשוב מהו התוכן שהייתם רוצים שהאתר יכיל, אילו פיצ'רים אהבתם ולקבל השראה – כך, כאשר תגיעו לפגישה עם החברה שתבחרו לבניית אתר האינטרנט שלכם, תוכלו כבר להציג את הדרישות הבסיסיות שלכם.
בשלב זה אנו ממליצים להפריד בין מטרות לבין יעדים, הגדרה טובה של המטרות והיעדים שלנו תסייע בתהליך בניית האתר. המטרות של אתר האינטרנט שלנו לרוב יהיו: להגדיל את פלח השוק שלנו, להגדיל את היקף המכירות שלנו או להעלות את המודעות למותג שלנו.
לעומת זאת – יעדים, אלה הם אבני הדרך אותם נעבור עד שנגיע למטרה זו, את היעדים נרצה להגדיר בצורה מדידה יותר, מוגבלת בזמן וברורה. באמצעות בניית אתר אינטרנט איכותי ותחזוקו לאורך כל הדרך, נוכל להגיע ליעדים באופן מהיר וחסכוני יותר.
אחרי שעשיתם את כל ההכנה המקדימה הנדרשת, הגיע הזמן לבחור את הצוות שיעשה עבורכם את העבודה. בבחירת הצוות עליכם להבין, כי את המשך תהליך בניית אתר תעשו בשיתוף פעולה מלא, ליווי וייעוץ מצד החברה שתבנה עבורכם את האתר. חשוב להתמקד לא רק בהשוואת מחירים, אלא גם בשירותים אותם החברה מציעה לכם.
יש מגוון רחב של בוני אתרים, אך חשוב להתאים את הבחירה למטרות שלכם. אילו המטרה שלכם היא לקבל אתר מעוצב – כדאי לחפש חברה המתמחה בעיצוב אסתטי ואטרקטיבי של אתרים. אילו חשוב לכם שהאתר שלכם יצליח אל מול המתחרים – ראוי שתבחרו משרד שמתמחה בקידום אתרים בצורה אורגנית או ממומנת.
כמו כן, יש לתת חשיבות גם ליכולת להתאים את האתר למכשירים שונים, לבחור את הפלטפורמה הנגישה ביותר, לבנות עבורכם משפך בתוך האתר וכדומה. כאשר תבחרו את הצוות המתאים ביותר עבורכם, תוכלו להתחיל יחד בתהליך אפיון אתר האינטרנט העתידי שלכם.
בשלבים הבאים צוות חברת הפרסום שאותם תבחרו לבניית אתר יעשו את כל מה שנדרש, על מנת שהאתר שלכם יעלה לאוויר ויצליח לשרת את המטרות שלכם. הם יבחרו וירכשו דומיין שבאמצעותו יהיה קל למצוא ולזכור אתכם, ירכשו שטח אחסון בו יאוחסן כל התוכן הקיים באתר שלכם, יפתחו ויעצבו את האתר, יכתבו עבורכם תוכן (או ישתמשו בשירותי כותב תוכן חיצוני), יבצעו טסטים לבדיקת תקינות האתר, יטמיעו בתוכו מספרים דיגיטליים וקודי מעקב.
במידה ובחרתם משרד המתמחה גם בקידום אתרים, משרד פרסום ידאג שהאתר שלכם יגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות קידום ממומן או קידום אורגני ברשתות החיפוש וברשתות החברתיות. הצוות יטמיע פיקסלים באתר, יעקב אחרי ההמרות בתוכו, יבצע אנליזה ואופטימיזציה לתוכן, הויזואליות והתהליכים באתר.