קידום אורגני בגוגל - SEO

קידום אורגני הינו מהכלים החשובים ביותר בעולם הפרסום.
הבנת אופי המותג וקהל היעד של העסק, בשיתוף מאמרים, קישורים ותכנים נכונים -
יובילו את האתר שלכם למקומות הראשונים בגוגל.

אז איך מתחילים?

חקר מתחרים ומילות מפתח

בתחילת העבודה האורגנית נחקור את פעילות המתחרים, ביטויים מובילים, קישורים ומאמרים נכנסים לאתריהם ומילות מפתח רלוונטיות לקידום. בסוף תהליך המחקר הראשוני ננתח את השוק ואת המגמות העתידיות הצפויות בענף.

בשימוש מקצועי בביטויים מובילים בשוק לצד ניתוח מילות מפתח רלוונטיות באופן שוטף,  נאפשר לבית העסק מיצוי אפקטיבי ומקסימלי של תקציב השיווק לטובת יצירת לידים של לקוחות חדשים / הרשמה למועדון הלקוחות / הגעה לכנס.

אסטרטגיה ארוכת טווח

בניית אסטרטגיה עסקית ארוכת טווח לקידום אורגני הינה נקודת פתיחה הכרחית לכל עסק שמעוניין להיות מקודם ברשת החיפוש של גוגל. 

בעת בניית אסטרטגיה ננתח את השוק ונבין באילו אתרים רצוי שנפרסם מאמרים, באילו אתרים נרצה לפרסם לקדם קישורים נכנסים לאתר שלנו ומה הן הדרכים המובילות להכנסת טראפיק לאתר. אחת המטרות בקידום אורגני בגוגל הינה להגיע לעמוד הראשון בתחום הרלוונטי על מנת להגדיל תנועה אורגנית ולא בתשלום לאתר.

אופטימיזציה שוטפת

הדבר החשוב ביותר בקידום אתר הנו האופטימיזציה השוטפת של התכנים, הקישורים והמאמרים.

בשביל ליצור מצב בו האתר נמצא בגרף שיפור תמידי בכל הפרמטרים, קיים הצורך לבדוק ולשפר כל אחד מהמשתנים המשפיעים על מיקום וקידום האתר.

יש צורך בשיפורים תמידיים לאורך כל הדרך, הכוללים: הזנת ביטויים נכונים ואופטימיזציה נכונה, שילוב של מאמרים וקישורים רלוונטיים ועוד.

מעוניינים בפרטים נוספים?
השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם בהקדם.

שאלות ותשובות

קידום אורגני בגוגל - SEO

עם התפתחות עולם הפרסום כיום, התחרות הופכת קשה יותר ולפעמים לא מספיק להיות מקודם רק בתוצאות ממומנות, אלא להופיע בביטויים האורגנים והרלוונטיים לעסק שלך.  בניית תוכנית אסטרטגית מנצחת לעסק שלך הולכת יד ביד עם קידום תכנים ומאמרים רלוונטים שיעלו את כמות החיפושים, הלקוחות ובסופו של התהליך את כמות המוצרים שנרכשים דרך האתר ומעלים את מחזור העסק באופן קבוע.

בבניית אסטרטגיה לקידום אורגני בגוגל מרכיב הזמן הינו משחק תפקיד משמעותי. למה? כאשר הינך בונה עסק מ-0, הינך מחשב הפסדים/רווחים צפויים לטווח הארוך ולא מסתכל רק על החודש הקרוב. הקידום האורגני הינו תהליך הדורש סבלנות ואמונה בדרך. תוצאות איכותיות עשויות להגיע אחרי חודש, אך ברוב המקרים נדרש יותר זמן על מנת לייצב את הקידום ולייצר תכנים איכותיים.

מי מנצח? זה שיודע לשלב את סוגי הקידום השונים לטובת מטרה אחת עליונה. הקידום הממומן הינו לטווח קצר והקידום האורגני הינו אסטרטגיה לטווח ארוך (במקרים מסוימים גם קצר). אינטגרציה נכונה של מערכות הפרסום בעסק שלכם תביא אתכם לתוצאות מנצחות שישמרו על גרף עלייה תמידי. מומלץ מאוד להתייעץ עם משרד פרסום בקשר לבחירת סוג קידום האתר.