פרסום באינסטגרם

למי מתאים פרסום באינסטגרם ואיך מתחילים?

שיווק ברשתות חברתיות הוא חלק בלתי נפרד מהמשפך השיווקי של כל מותג והוא מתבצע בעיקר באינסטגרם ובפייסבוק. אינסטגרם היא רשת חברתית לתיעוד ושיתוף רגעים מהחיים באמצעות תמונות וסרטונים. זו אחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר, עם כמיליארד משתמשים בעולם וכ-3 מיליון משתמשים חודשיים בישראל.

פרסום באינסטגרם הוא זול יחסית, בעל מגוון אפשרויות ומאפשר תפוצה גדולה. בעזרתו ניתן להעלות מודעות לעסק שלכם, לעורר השראה, לצבור קהל אוהדים ולהגדיל את היקף המכירות עם החזר השקעה גבוה. את החשיבות של אינסטגרם לכל בעל עסק ניתן לראות בעובדה שכ- 80% ממשתמשי אינסטגרם דיווחו כי הם ביצעו רכישה על סמך מידע שקיבלו בפלטפורמה.
השאירו פרטים ומומחה פרסום באינסטגרם ייצור אתכם קשר עד 24 שעות.
פרסום ברשתות חברתיות

מה ההבדל בין אינסטגרם פרטי לעסקי?

עם פתיחת החשבון ניתן לבחור בחשבון פרטי או עסקי. בפרופיל העסקי ניתן לבצע קידום ממומן, מה שמאפשר הגעה למספר רב יותר של משתמשים. בנוסף, ניתן להסיק מסקנות ולהשתפר באופן מתמיד על ידי קבלת מידע על מספר צפיות, חשיפות, מידת מעורבות, שיתופים וניתוח קהלים. 

יתרון נוסף לפרופיל העסקי הוא תוספות שונות כגון "Swipe Up" בפרופילים עם מעל ל-10,000 עוקבים וכפתור "צרו קשר".

שיווק ברשתות חברתיות

איך עושים פרסום באינסטגרם?

אינסטגרם מאפשרת יצירת תוכן ידידותי, אותנטי ובעל ערך ללקוח. התוכן כולל תמונות, סרטונים, לייב וגיפים, והוא ניתן להצגה במסך הראשי(פיד), סטורי ואקספלור. את הפרסום ניתן לבצע באופן אורגני, ממומן ובאמצעות משפיענים.

קידום אורגני זהו פרסום ללא השקעת כסף, ועל פיו רק כ-10% מהעוקבים בדף יחשפו לתוכן. עם זאת, רמת החשיפה יכולה לעלות משמעותית במידה והתוכן שתפרסמו יהיה מדויק, איכותי, בעל ערך, יוצר מעורבות ואטרקטיבי מבחינה ויזואלית. 

התוצאות בקידום זה אמנם איטיות יותר אך בעזרתו ניתן ליצור קהל עוקבים איכותי ונאמן. קידום אורגני מתבצע על ידי אופטימיזציית מילות המפתח בעמוד, שימוש בתגיות והאשטגים, אינטראקציה עם חשבונות אחרים, פרסום שוטף של תוכן ותיוג חשבונות מוכרים.

קידום ממומן באינסטגרם מתבצע מתוך מערכת ניהול המודעות של פייסבוק, משום שזו רכשה את אינסטגרם לפני מספר שנים. לכן, כמו פרסום בפייסבוק מדובר בפרסום זול יחסית עם אפשרויות הפצה אדירות. במערכת ניהול המודעות ניתן לתזמן מודעות ולהגיע לקהל ממוקד לפי טווח גילאים, אזור מגורים, מין, תחומי עניין, סטטוס ושפה מדוברת. 

בנוסף, ניתן לבצע רימרקטינג (שיווק מחדש) ולפרסם שוב לקהל שהראה עניין במודעות שלכם בעבר או ביקר באתר. את הרימרקטינג ניתן לבצע באמצעות פיקסל (קוד מעקב) שפייסבוק מספקת לכל בעל חשבון מודעות. לעומת הקידום האורגני, קידום ממומן עוזר לכם לקבל חשיפה מהירה אצל קהל יעד רלוונטי וממוקד.

מלבד פרסום אורגני וממומן, ניתן לבצע פרסום באינסטגרם גם באמצעות שיתוף פעולה עם משפיענים. סוג פרסום זה התפתח באינסטגרם והוא מהווה כלי חשוב בפלטפורמה. 

משפיענים הם דמויות בולטות, בעלות מומחיות בתחום מסוים ועם אלפי עוקבים. משפיענים נכונים נתפסים בעלי רמת אמינות גבוהה ויכולת השפעה משמעותית על קהל היעד שלהם, לעיתים יותר מפרסום קלאסי. בפרסום זה יוצרים שיתוף פעולה עם משפיען בנישה רלוונטית ומתחברים לקהילת העוקבים שלו. 

בדרך כלל המשפיען מתעד את עצמו משתמש במוצר וממליץ עליו ואז קהל העוקבים שלו מבין שזהו מוצר בטוח לרכישה וכדאי.

למי זה מתאים?

בעוד בעולם רוב הקהל הוא נשי, בישראל הקהל מתחלק שווה בשווה בין גברים ונשים. רוב הקהל הוא צעיר, בגילאי 18-34 ומתמקד בעיקר בוויזואליות ולא בטקסט. הזמן הממוצע שבו הם מבלים בפלטפורמה הוא 53 דקות, ו-90% מהם עוקבים לפחות אחרי עסק אחד. 

לכן, פרסום באינסטגרם מתאים כמעט לכל עסק עם קהל צעיר ובעיקר לעסקים בתחומי האופנה, קוסמטיקה, מסעדנות, אומנות, ריהוט, אירועים ותיירות. עסקים אלו יכולים לספק תוכן ויזואלי ברמה גבוהה, שזהו פרמטר קריטי להצלחה באינסטגרם. כמובן שבעזרת ניהול נכון, יצירת ערך וחשיבה מחוץ לקופסא, גם עסקים שהם לא מהתחומים הללו יכולים להצליח ברשת הזו.

פרסום באינסטגרם דורש תכנון אסטרטגי מקצועי, חשיבה מחוץ לקופסא, תפעול שוטף, עיצוב ויצירת תוכן בעל ערך לעוקבים. חשוב ליצור מיתוג עסקי נכון ושפה גרפית ייחודית שתהווה את הקו המנחה למראה והתוכן בעמוד. בשביל כל זה אנחנו פה.

משרד פרסום המתמחה בדיגיטל, יידע לכוון את העסק שלכם להצלחה. אנו בשוקר פרסום עוסקים, חיים ונושמים דיגיטל: פרסום באינסטגרם ופייסבוק, פרסום ביוטיוב, פרסום בוויז ובמנועי החיפוש. אנו כאן למענכם לכל שאלה וגם לשותפות לאורך שנים שתוביל את העסק שלכם להצלחה.

שיווק ברשתות חברתיות
פרסום ברשתות חברתיות
מעוניינים בפרטים נוספים?
השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם בהקדם.

שאלות ותשובות

כמות הגולשים באינסטגרם היא עצומה ומאפשרת לכם לחשוף את המותג שלכם ללקוחות חדשים באופן שוטף. בנוסף, אתם יכולים לדבר עם הקהל שלכם בגובה העיניים, לאפשר להם להכיר אתכם טוב יותר ולשוחח עמכם בקלות. בין אם אתם עסק קטן או גדול, אתם יכולים להנות מהצלחה בפלטפורמה.

ליצור תוכן איכותי, מיוחד, בעל ערך ללקוח, מושך מבחינה ויזואלית ומבודל מהמתחרים. צריך לבצע מחקר קהלים ולבצע טרגוט מדויק, אחרת המודעות יגיעו לאנשים הלא נכונים. תוך כדי תנועה ולמידה יש להחסיר פרמטרים של קהל יעד לא רלוונטי ולבחון מה המודעות שעובדות טוב יותר מאחרות. חשוב לעבוד לפי הפאנל השיווקי ולפנות לכל אדם עם המודעה הנכונה בזמן הנכון.

כן, כל אחד יכול לפתוח חשבון מודעות ולפרסם באינסטגרם. אבל, כדי להצליח חשוב לא להסתכל על כל כלי לפרסום בדיגיטל ככלי נפרד אלא כמכלול שאמור לפעול בסינרגיה. הדרך להצלחה עוברת בחשיבה אסטרטגית מקיפה ובניה של תוכנית מסודרת, משפך שיווקי ואופטימיזציה. אל דאגה, זה אמנם נשמע מסובך אבל אתם לא לבד. בשוקר נבנה לכם תוכנית מסודרת ונתפעל את הכל כדי שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר. בכל זאת, ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.

פוסטים לדוגמה
אביאור מימוני
קמפיין א.ניר סתום
פייסבוק-פוסט16 (1)
פלייליסט