פרסום ברשתות חברתיות

פרסום ברשתות חברתיות הינו כלי שיווקי ממוקד ויעיל,
המאפשר פילוח שוק ישיר לקהל הלקוחות הקיים/הפוטנציאלי שלנו.
ניהול, תפעול ופרסום בפייסבוק
ניהול, פרסום ודגש על ויראליות באינסטגרם
תפעול עמוד יוטיוב והעלאת תכנים
פרסום בשטחי מדיה בדיגיטל הרחב

אז איך מתחילים?

הגדלת תנועה וחשיפה

עולם הרשתות החברתיות נמצא במגמת עליה מתמדת, ועל מנת ליצור עמוד ויראלי שמשלב מעורבות גבוהה - יש צורך בתכנים אותנטיים ופעילויות לעידוד התפוצה והמעורבות. ככל שמספר העוקבים של העמודים העסקיים שלנו יגדל - כך החשיפה האורגנית תגדל בהתאם והפוסטים ייחשפו בפני יותר גולשים ולקוחות. 

פילוח שוק ממוקד 

אחד הדברים המרכזיים עליהם תצטרכו לתת דגש בתחום הדיגיטל הוא נושא פילוח השוק. הפוסטים אמורים לפנות לקהל היעד הרלוונטי ביותר לפוסטים ולקמפיינים שיעלו. פילוח שוק לא נכון יגרום לבזבוז תקציב המימון וחשיפה מינימלית ומוטעית לקהל היעד. 

ניהול ותחזוק שוטף

פייסבוק ואינסטגרם הן הפלטפורמות החזקות ביותר לפרסום תודעתי בדיגיטל של ימינו. כאשר אנו משלבים קו גרפי מתאים, ניהול תכנים נכון ופילוח מדויק לקהל היעד שלנו - ניתן להגיע לתוצאות גבוהות ולעודד את תודעת המותג. אנו ננהל, נתחזק ונקדם את עמודי הסושיאל העסקיים שלכם בצורה המקצועית והנכונה ביותר.

שירותי המדיה שלנו כוללים 
פרסום בפייסבוק
פרסום באינסטגרם
פרסום ביוטיוב
פרסום בשטחי מדיה

מעוניינים בפרטים נוספים?
השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם בהקדם.

שאלות ותשובות בנושא פרסום ברשתות חברתיות

פרסום בפייסבוק | פרסום באינסטגרם

כמובן. כל אחד יכול לבנות לעצמו עמוד עסקי ולפרסם תוכן. חשוב לזכור שעמוד עסקי אמור להיבנות מתוך ראייה אסטרטגית לטווח הקרוב והרחוק כאחד. העמוד צריך לכלול כיתוב תוכן שמדבר אל קהל היעד, בחירת/יצירת קריאייטיב ייחודי שמניע לפעולה וכמובן לייצר לידים לעסק באופן שוטף.

כל עסק, מכל תחום חייב לתפעל באופן שוטף עמוד פייסבוק ו/או אינסטגרם עסקי. העמוד אמור לעורר מודעות ולשדר בצורה ברורה את מהות ואופי העסק, מה שיעזור משמעותית לפניות של לקוחות פוטנציאלים וישמש כשופר ללקוחות קיימים בהודעות חשובות, עדכון מלאי במידת הצורך ועוד. 

תהליך בניית עמוד עסקי מוצלח תלוי במספר משתנים, כגון תחום, תחרות, שיתוף פעולה מצד בעל העסק במתן תכנים, קביעת קהל יעד מוצלח וכדומה. התהליך יכול להימשך שעות, ימים, שבועות או חודשים. המון תלוי בפגישות הראשוניות שמהן אנו מבינים את ראש הלקוח, צרכי המותג וכמובן בשביעות רצון בעל המותג.