פרסום בסושיאל מדיה

ניהול, תפעול ופרסום בפייסבוק
ניהול, פרסום ודגש על ויראליות באינסטגרם
תפעול עמוד יוטיוב והעלאת תכנים
פרסום בשטחי מדיה בדיגיטל הרחב
יש להתייחס לפרסום ברשתות החברתיות ככלי שיווקי ממוקד ויעיל המאפשר פילוח שוק ישיר לקהל הלקוחות הקיים/פוטנציאלי שלכם, לפי יעד ספציפי כמו אזור מגורים, גיל, מין, מצב משפחתי, תחומי עניין וקריטריונים נוספים שמאפשרים לנו לדייק ולהשיג את התוצאות הרצויות לנו.
כיום, הרשתות החברתיות הפעילות והחזקות ביותר הן פייסבוק ואינסטגרם, שם קהל היעד שלנו נמצא.

אז איך מתחילים?

הגדלת תנועה וחשיפה

עולם הרשתות החברתיות נמצא במגמת עליה מתמדת, ועל מנת ליצור עמוד ויראלי שמשלב מעורבות גבוהה - יש צורך בתכנים אותנטיים ופעילויות לעידוד התפוצה והמעורבות. ככל שמספר העוקבים של העמודים העסקיים שלנו יגדל - כך החשיפה האורגנית תגדל בהתאם והפוסטים ייחשפו בפני יותר גולשים ולקוחות.

פילוח שוק ממוקד 

אחד הדברים המרכזיים עליהם תצטרכו לתת דגש בתחום הדיגיטל הוא נושא פילוח השוק. הפוסטים אמורים לפנות לקהל היעד הרלוונטי ביותר לפוסטים ולקמפיינים שיעלו. פילוח שוק לא נכון יגרום לבזבוז תקציב המימון וחשיפה מינימלית ומוטעית לקהל היעד.

ניהול ותחזוק שוטף

פייסבוק ואינסטגרם הן הפלטפורמות החזקות ביותר לפרסום תודעתי בדיגיטל של ימינו. כאשר אנו משלבים קו גרפי מתאים, ניהול תכנים נכון ופילוח מדויק לקהל היעד שלנו - ניתן להגיע לתוצאות גבוהות ולעודד את תודעת המותג. אנו ננהל, נתחזק ונקדם את עמודי הסושיאל העסקיים שלכם בצורה המקצועית והנכונה ביותר.

טעימה מהפרסומים שלנו בדיגיטל

שירותי המדיה שלנו כוללים 
פרסום בפייסבוק
פרסום באינסטגרם
פרסום ביוטיוב
פרסום בשטחי מדיה

מעוניינים בפרטים נוספים?
השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם בהקדם.

שאלות ותשובות

פרסום בפייסבוק | פרסום באינסטגרם

כל עסק, מכל תחום חייב דף פייסבוק עסקי. הדף אמור לעורר מודעות ולשדר בצורה ברורה את מהות ואופי העסק, מה שיעזור משמעותית לפניות של לקוחות פוטנציאלים.

כמובן. כל אחד יכול לבנות לעצמו דף פייסבוק עסקי ולפרסם תוכן. חשוב לזכור שדף עסקי אמור להיבנות מתוך ראייה אסטרטגית לטווח הקרוב והרחוק כאחד. הדף צריך לכלול כיתוב תוכן שמדבר אל קהל היעד, בחירת / יצירת קריאייטיב ייחודי שמניע לפעולה וכמובן לייצר לידים לעסק באופן שוטף.

תהליך בניית דף עסקי מוצלח תלוי במספר משתנים, כגון תחום, תחרות, שיתוף פעולה מצד בעל העסק במתן תכנים, קביעת קהל יעד מוצלח וכדומה. התהליך יכול להימשך שעות, ימים, שבועות או חודשים. המון תלוי בפגישות הראשוניות שמהן אנו מבינים את ראש הלקוח, צרכי המותג וכמובן בשביעות רצון בעל המותג.