שיווק ברשתות חברתיות

מה בעצם המשמעות של שיווק ברשתות חברתיות (SMO)?

תשננו לכם - היום כבר לא צריך להשקיע הרבה כסף כדי לפרסם את העסק שלכם.
שיווק ברשתות חברתיות הוא בר השגה לכל בעל עסק, מהקטן ביותר ועד לגדול. כולם עושים את זה, כולם מרוויחים מזה (כמעט, תבחרו משרד פרסום טוב) וגם אתם יכולים.
כדי לפרסם ברשתות החברתיות, תחילה יש להקים דף עסקי באחת הפלטפורמות העומדות לרשותנו. דף זה יעמוד לרשותכם לכל מטרה, החל מפרסום מידע בעל ערך עבור הלקוחות, פרסום פוסטים מכירתיים, פרסום מידע על המותג שלכם, מכירת השירות שלכם ותחזוק מערכת היחסים עם הלקוחות.
השאירו פרטים ומומחה לשיווק ברשתות חברתיות ייצור אתכם קשר עד 24 שעות.

בואו נעלה רגע זכרונות.. זוכרים שפעם, כדי לפרסם את העסק שלכם, הייתם צריכים לשלם עשרות אלפי שקלים על שלטי חוצות? אלפי שקלים על עמוד בעיתון? מאות שקלים על אלפי פליירים שנזרקו לפח?
הפרסום הישן לרוב בעל השפעה אשר מתפוגגת מהר ומהווה השקעה חד פעמית, שעולה המון כסף ומגיעה לקהל יעד לא מוגדר.

עדיין לא התקדמתם? אז נא להכיר, הימים האלה הגיעו אל תומם, וכעת אנחנו עושים שיווק ברשתות חברתיות.
במאה ה-21 הגיח לאוויר העולם האדון מארק צוקרברג (ועד כמה כוכבים קצת פחות מפורסמים), והביא לחיינו את פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ. אחריהן גדלו כמו פטריות אחרי הגשם עוד רשתות חברתיות גדולות וחזקות כמו לינקדאין וטיק טוק, אשר הצטרפו לרשתות קצת יותר ותיקות כמו יוטיוב וטוויטר. 

פרסום ברשתות חברתיות

מה הם היתרונות של שיווק ברשתות חברתיות?

העלאת מודעות למותג – לשיווק ברשתות חברתיות להבדיל משיווק במנועי החיפוש יש יתרון אחד פשוט, הוא מיידע את הציבור על קיומו של המותג שלכם גם אם הוא לא הכיר אותו קודם. 

הגעה לקהלים חדשים ומרוחקים – הודות לרשתות החברתיות נוכל להגיע לקהלי יעד חדשים לגמרי, שלא פניתם אליהם עד כה בגלל שהם רחוקים, בגילאים שקשה להגיע אליהם או טרם הכירו אתכם. 

פנייה לקהל יעד רחב ורלוונטי – במקום לירות לכל הכיוונים כפי שעשינו בשלטי חוצות, עיתונות ופליירים, שיווק ברשתות חברתיות מאפשר לנו לפנות בדיוק למי שאנחנו רוצים. ניתן לבחור את האזורים הרלוונטיים של קהל היעד שלכם, הגילאים, תחומי העניין, הסטטוס וכו'. 

ירידה לגובה העיניים ויצירת מערכת יחסים עם הלקוחות – עסק המנהל דף עסקי באחת הרשתות החברתיות, מנהל מערכת יחסים קרובה יותר עם לקוח הקצה. בצורה זו, ניתן לספק מענה שוטף בהודעות פרטיות ותגובות, לעורר חיבה למותג באמצעות עדכונים שוטפים ומתן ערך ללקוח ולתחזק מערכת יחסים צמודה עם הלקוחות שלכם בכל יום ובכל שעה. 

עדכונים קלים ושוטפים – הרשתות החברתיות מספקות לכם במה זמינה לכל מבצע חדש, עדכון בשעות הפעילות, חיפוש עובדים, השקת מוצר חדש או פשוט איחולי חג שמח. 

אופציה לקידום ממומן או לא ממומן – יש בידכם את האופציה, לא להשקיע כספים כלל. גם פעילות אורגנית, מיידעת או ויזואלית בדף שלכם כבר תגדיל את היקף הלקוחות שלכם ואת המודעות למותג שלכם. יחד עם זאת, אם תרצו להרחיק לכת ולקדם את העסק שלכם גם בצורה ממומנת תוכלו לעשות זאת בעלות נמוכה של החל ממספר שקלים בודדים ליום.

באמצעות קידום ממומן תגיעו לקהלים חדשים שלא הכירו אתכם, תיפתח בפניכם האפשרות לעשות רימרקטינג, תוכלו להעלות את רמת המעורבות בדף שלכם, להפוך לפופולריים ולהגדיל את קהל העוקבים שלכם. 

ניתוח נתונים חכם – אחד היתרונות החשובים ביותר של שיווק ברשתות חברתיות הוא היכולת לראות נתונים על היקף החשיפה, היקף המעורבות, מספר העוקבים, כמות ההמרות, הפוטנציאל וכד'. מידע הוא אחד הנכסים החשובים ביותר שיש לנו, ובאמצעותו נוכל להסיק מסקנות בצורה חכמה יותר, לעשות שינויים בצורה מושכלת ולבנות אסטרטגיה מכוונת מטרה. 

שיווק ברשתות חברתיות

וכאן אנחנו נכנסים לתמונה..למה לבחור דווקא בנו?

אנו משרד פרסום דיגיטלי המתמחה בשיווק ברשתות חברתיות. יש לנו ניסיון של שנים ומאות לקוחות מרוצים מאחורינו. אנחנו דואגים להתעדכן בכל הטרנדים וכל החידושים הקיימים. אנחנו חיים ונושמים רשתות חברתיות, ובזמן שאתם ישנים בלילה, אנחנו כבר חושבים על הקמפיין המוצלח הבא שלכם. 

תוכלו לקרוא עוד על השירותים הבאים:

פרסום בפייסבוק – פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, עם מעל לשני מיליארד משתמשים. גילאי המשתמשים בפייסבוק מאוד מגוונים והרשת החברתית מחזיקה במידע רב אודות המשתמשים, בצורה זו פייסבוק מציעה למפרסמים מגוון אפשרויות לקידום חכם של העסקים.

פרסום באינסטגרם – האינסטגרם מקושר ישירות לפייסבוק היות ושייך לפייסבוק, דבר המאפשר לנו לפרסם בשתי הפלטפורמות יחד. קהל הגולשים באינסטגרם מעט צעיר יותר מהקהל בפייסבוק, וההתנהלות בו היא יותר ויזואלית. האינסטגרם הביא לחיינו את קהל המשפיענים, שבאמצעותם נוכל להעיף את העסק שלכם גבוה בזמן קצר.

פרסום ביוטיוב – יוטיוב, למרות היותו רשת ותיקה יחסית, הינה רשת המספקת רמת מעורבות גבוהה מאוד עם הפרסומות. פרסום ביוטיוב יעיל במיוחד ללקוחות שיכולים ליצור סרטונים לקידום המותג שלהם. 

פרסום בוויז – רבים לא יודעים שניתן לפרסם גם בוויז, החל מנעיצת סיכה של העסק שלכם על מפת הוויז, הופעה בחיפוש במנוע של וויז, הקמת קמפיין ממוקד ועד להקפצת באנרים לנוסעים בסביבת העסק שלכם. 

שיווק ברשתות חברתיות
פרסום ברשתות חברתיות

אז איך מתחילים?

גדלת תנועה וחשיפה

אחד הדברים המרכזיים עליהם תצטרכו לתת דגש בתחום הדיגיטל הוא נושא פילוח השוק. הפוסטים אמורים לפנות לקהל היעד הרלוונטי ביותר לפוסטים ולקמפיינים שיעלו. פילוח שוק לא נכון יגרום לבזבוז תקציב המימון וחשיפה מינימלית ומוטעית לקהל היעד. 

פילוח שוק ממוקד

אחד הדברים המרכזיים עליהם תצטרכו לתת דגש בתחום הדיגיטל הוא נושא פילוח השוק. הפוסטים אמורים לפנות לקהל היעד הרלוונטי ביותר לפוסטים ולקמפיינים שיעלו. פילוח שוק לא נכון יגרום לבזבוז תקציב המימון וחשיפה מינימלית ומוטעית לקהל היעד. 

ניהול ותחזוק שוטף

פייסבוק ואינסטגרם הן הפלטפורמות החזקות ביותר לפרסום תודעתי בדיגיטל של ימינו. כאשר אנו משלבים קו גרפי מתאים, ניהול תכנים נכון ופילוח מדויק לקהל היעד שלנו – ניתן להגיע לתוצאות גבוהות ולעודד את תודעת המותג. אנו ננהל, נתחזק ונקדם את עמודי הסושיאל העסקיים שלכם בצורה המקצועית והנכונה ביותר.

מעוניינים בפרטים נוספים?
השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם בהקדם.

שאלות ותשובות בנושא שיווק ברשתות חברתיות

כמובן. כל אחד יכול לבנות לעצמו עמוד עסקי ולפרסם תוכן. חשוב לזכור שעמוד עסקי אמור להיבנות מתוך ראייה אסטרטגית לטווח הקרוב והרחוק כאחד. העמוד צריך לכלול כיתוב תוכן שמדבר אל קהל היעד, בחירת/יצירת קריאייטיב ייחודי שמניע לפעולה וכמובן לייצר לידים לעסק באופן שוטף.

כל עסק, מכל תחום חייב לתפעל באופן שוטף עמוד פייסבוק ו/או אינסטגרם עסקי. העמוד אמור לעורר מודעות ולשדר בצורה ברורה את מהות ואופי העסק, מה שיעזור משמעותית לפניות של לקוחות פוטנציאלים וישמש כשופר ללקוחות קיימים בהודעות חשובות, עדכון מלאי במידת הצורך ועוד. 

תהליך בניית עמוד עסקי מוצלח תלוי במספר משתנים, כגון תחום, תחרות, שיתוף פעולה מצד בעל העסק במתן תכנים, קביעת קהל יעד מוצלח וכדומה. התהליך יכול להימשך שעות, ימים, שבועות או חודשים. המון תלוי בפגישות הראשוניות שמהן אנו מבינים את ראש הלקוח, צרכי המותג וכמובן בשביעות רצון בעל המותג.

פוסטים לדוגמה