בניית אתר אינטרנט

בניית אתר אינטרנט המתאים למותג ולצרכיו אינו עניין של מה בכך.
בעולם כ״כ מתקדם יש לבחור בפלטפורמה המתאימה ביותר, לצד עיצוב מנצח וחווית משתמש נכונה שתוביל את לקוחותיכם למטרה הרצויה.
קיימים סוגים רבים של אתרי אינטרנט: סטטיים, דינמיים, חנויות וירטואליות, בלוגי חדשות ועוד.

אז איך מתחילים?

דומיין ייחודי

נרכוש עבורכם דומיין ייחודי כדי שקהל לקוחותיכם יוכלו למצוא אתכם בקלות, ובנוסף יזכה לציון איכות גבוה מגוגל.

נגישות נכים

נכלול באתר הנגשה לנכים, חוק ההנגשה מחייב אתרים חדשים להשתמש בתוסף הנ"ל לבעלי מוגבלויות ראיה.

רספונסיביות

האתר יוצג בצורה זהה בכל המסכים ללא אלמנטים אשר יפגעו מהמעבר בן רזולוציות המסך השונות.

מעקב סטטיסטי

נקשר לאתר מעקב סטטיסטי באמצעות גוגל אנליטיקס שיאפשר לכם לראות ולהבין את התנהגות הלקוחות באתרכם.

חווית משתמש

האתר יהיה פשוט ונוח על מנת לאפשר למשתמש חוויות גלישה נוחה לצד הובלת הגולשים לפעולות הרצויות לנו.

עיצוב האתר

נעצב את האתר שלכם על פי הקווים המנחים של שפת המותג ועל פי הסטנדרטים והטרנדים העיצוביים החדשניים ביותר.

אתרים לדוגמה

פיקס יו
בניית אתר אינטרנט תדמיתי עבור מעבדת הסלולר ׳פיקס יו׳
גוד פארם
בניית אתר אינטרנט תדמיתי עבור רשת הפארם ׳גוד פארם׳.
מתופפי הדרום
בניית אתר אינטרנט תדמיתי עבור ׳מתופפי הדרום׳
ד״ר קריגר
הקמת אתר אינטרנט תדמיתי רחב עבור מרפאתו של ד״ר יובל קריגר
אנו מקימים 
אתרי תדמית
אתרים דינמיים
חנויות וירטואליות
עמודי נחיתה
בלוגי חדשות

מעוניינים בפרטים נוספים?
השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם בהקדם.

שאלות ותשובות

בניית אתר אינטרנט

לוח הזמנים לבניית האתר מוכתב בדרך כלל על ידי החברה הבונה והלקוח.
אם יש לכם דד-ליין, החברה תשאף לעמוד בו עבורכם.

העיכוב המרכזי בבניית אתר בדרך כלל קשור להעברת התכנים (טקסטים, תמונות) מצד הלקוח אל החברה הבונה ולא בצד הטכני. לכן, חשוב להיות מוכנים ולבנות אפיון מדויק שיעזור לעמידה בזמנים.

'דומיין' הינו כתובת האתר המשויכת באופן ישיר לבית העסק. מומלץ להשתמש בכתובת קצרה, קליטה ושתשקף את העסק שלכם. לכתובת הדומיין יש משמעות לא קטנה גם בנושא הקידום, ולכן יש לבחור את הכתובת הנכונה ביותר עבורכם.

על מנת לבנות אתר אינטרנט דרושים לא מעט גורמים וכלים, כשאחד מהם הוא אבטחת האתר.  הלקוחות שלכם ובוודאי גם אתם, תרצו להרגיש שפרטיכם מוגנים עם מינימום סיכונים. יש להקים מערך אבטחה באמצעות טכנולוגיה חדישה, תוכנות עדכניות ולעבור הדרכה לשמירה על נהלי אבטחת מידע.

כיום 80% מהמשתמשים מגיעים אל האתר דרך הסמארטפון, ולכן ההתאמה חייבת להיות קיימת באתר. קיימות מספר דרכים להתאים אתר למובייל: בניית אתר יעודי למובייל, בניית רספונסיביות לאתר הקיים ושימוש ב Dynamic Serving.

הדרך המומלצת ביותר היא רספונסיביות. להתאים את האתר הקיים לגודל של סמארטפון, טאבלט וכל סוגי המסכים. גם מבחינת התאמה לפי גוגל – רספוניסביות היא הדרך המומלצת ביותר לקידום איכותי.

אין כמות מוגבלת של דפים לאתר. כמות הדפים היא לפי צורך הלקוח. חשוב לדעת שכמות גדולה של דפים לא בהכרח משפיעה לטובה על קידום האתר בגוגל. כמות הדפים צריכה להיקבע לפי מספר שירותים שהעסק מספק ותוכן רלוונטי לגולש על העסק.

כיום קיימות מערכות מתקדמות לניהול האתר. לאחר סיום בניית האתר והעלאתו לאוויר, כל לקוח מקבל הדרכה בנושא תפעול האתר וניהול תכנים.