קידום ממומן בגוגל - PPC

פרסום ממומן ברשת החיפוש והמדיה של גוגל משרת עסקים מכל תחום עניין.
הצלחת הקמפיין מבוססת ישירות על נפח החיפושים למילות המפתח אותן נרצה לקדם.
המטרה היא לבלוט ולהיות צעד אחד לפני כולם, מה שישפיע משמעותית על הצלחת הקמפיין.

תהליך העבודה שלנו

חקר קהלים ומילות מפתח

בתחילת העבודה בגוגל יש לבצע מחקר כולל בכדי להבין מה היא הדרך הטובה ביותר לגשת לקהל הלקוחות הרלוונטי לכל בית עסק. שימוש נכון במילות מפתח מובילות לצד הבנת זהות קהל היעד יאפשר לבית העסק מיצוי מקסימלי של הוצאות השיווק לטובת יצירת המרות רלוונטיות אליו – לקוחות חדשים / הרשמה לעדכונים בתיבת הדואר / הגעה לאירוע ועוד.

יצירת מודעות ממירות

פרסום בגוגל אדוורדס נחשב כיום לאופציה הטובה והממירה ביותר ליצירת לידים חדשים ועבודה לבית העסק. המרה הינה כל מטרה שבעל העסק מגדיר כרלוונטית לעסק שלו. למה גוגל נחשבת לפלטפורמה המצטיינת בתחום? רוב החיפושים אחר מוצר או שירות מסוים ברחבי העולם נעשים דרך גוגל. מודעה רלוונטית מגבירה את סיכויי העסק ליצירת קהל בצורה שוטפת.

תוצאות מהירות

העסק שלכם הוא מקור הפרנסה שלכם, וכמו במציאות, גם באינטרנט התוצאות הן החשובות ביותר. גוגל מאפשרת השגת תוצאות כבר מהשבוע הראשון של הפרסום בפלטפורמה. על ידי עבודה נכונה ניתן להופיע במקומות הראשונים בעמוד המוביל בתחום העסק. האופטימיזציה שנעשית על ידי צוות הגוגל במשרד הינה שוטפת ברמה יומיומית וכזאת שמעלה את אפקטיביות הקמפיין בקביעות.

אנו מציעים קידום ממומן הכולל 
חקר קהלים ומילות מפתח
הקמת עמוד נחיתה מרשים
הקמת קמפיין ויצירת מודעות
דו״חות שוטפים

מעוניינים בפרטים נוספים?
השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם בהקדם.

שאלות ותשובות

קידום ממומן בגוגל - PPC

פרסום בגוגל אדוורדס משרת באופן ישיר את בעל העסק ומטרותיו. כמות החיפושים אחר שירותים ומוצרים בגוגל עולה בכל רגע נתון ונכון לשנת 2019 גוגל הינה פלטפורמת החיפוש הממירה והמובילה ברשת.

כל אחד יכול להקים קמפיין בסיסי עם הדרכה של גוגל. הבעיה שתיווצר ברוב המקרים הינה חוסר רלוונטיות. זו לא השיטה המומלצת. קמפיין חייב להיבנות מתוך ראייה אסטרטגית לטווח הקרוב והרחוק כאחד. בפרסום בגוגל נשלב את מילות המפתח שמניעות את קהל היעד לפעולה הרלוונטית, נשפר תוך כדי תנועה את עמוד הנחיתה ונבין את התנהגות הגולשים, מה שישפיע באופן ישיר על הצלחת הקמפיין ותוצאותיו.

תהליך הקמת הקמפיין עשוי לקחת מספר ימים כתוצאה ממחקר מעמיק של השוק לפני הוצאת כספים מיותרת של בית העסק. ברוב המקרים, ברגע שקמפיין רלוונטי עולה לאוויר, אנו מתחילים לקבל אינדקציה לפי התנהגות הגולשים, כמות החשיפות, הקליקים ואחוז ההמרה. קמפיינים מסוימים יתחילו להכניס עבודה ולייצר לידים תוך מס׳ שעות בלבד. כל זאת תלוי בסוג העסק, נפח החיפוש בגוגל וכמובן התאמות רלוונטיות למילות מפתח ולמודעות.