כך מכרנו קלנועיות בסך ₪43,200 בחודשיים

בחודשיים ובהוצאה תקציבית של 2420 ש״ח בלבד, הצלחנו למכור קלנועיות של חברת ״ברוש״ על סך ₪43,200 בעזרת פרסום ברשת החיפוש של גוגל.

התהליך:

1. המשימה​

⁃ לגרום לגולשים המתעניינים ברכישת קטנועית ליצור קשר עם נציגי המכירות של ״ברוש קלנועיות״ ובסופו של דבר לבצע מכירה.
⁃ להעלות את רמת המודעות בציבור למותג ״ברוש קלנועיות״ כמשווק של קלנועיות איכותיות.

2. האתגר

⁃ תקציב מימון של ₪1,200 בחודש בלבד.
⁃ כמות גדולה של מתחרים המציעים שירותים דומים.
⁃ מכירה של מוצר יוקרתי שדורש מהלקוח אמון עוד לפני שלב השארת הפרטים.

3. הפתרון

⁃ מחקר מילות מפתח מקיף ובחירה של מילות המפתח בעלות יחס העלות/תועלת הטובה ביותר.
⁃ בניית דף נחיתה מקצועי שמסייע ביצירת אמון עם הלקוח.
⁃ עבודה שוטפת אל מול אנשי המכירות של ״ברוש״ על מנת להבין את הלקוח ולהתאים את הקמפיין כולו אל השאלות המרכזיות וההתנגדויות שלו.

4. התוצאה

✓ 4 מכירות על סך ₪43,200 (ועוד מס׳ עסקאות לקראת סגירה).
✓ 82 לקוחות שיצרו קשר עם החברה בנוגע למוצריה.
✓ 14,700 חשיפות ברשת החיפוש של גוגל ללקוחות חדשים.
✓ עלות ממוצעת לקליק של ₪1.72 בלבד.
✓ עלות לליד של ₪29.39 בלבד.

איך זה נראה בפועל:

בתחילת העבודה עם שוקר תהיתי לעצמי עד כמה פרסום כבר יכול לעזור לי? מדובר בקהל יעד מבוגר ללא נגישות וידע בטכנולוגיה. נוכחתי לגלות קמפיין מדהים שמביא תוצאות מידיות! העבודה התחילה עם בניית דף נחיתה מותאם גם לקהל היעד שהרגיש ומרגיש שהגיע למקום הנכון. 43,200 ש״ח בחודשיים והזרוע עוד נטויה. תודה רבה והמשך עבודה פוריה!
דור לוי
שיווק ומכירות, ברוש קלנועיות

גם אתם רוצים להיות סיפור הצלחה?

השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם בהקדם.

גלילה לראש העמוד