פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם: זה המקום למשוך קהל ולהניע אותו לפעולה

אינסטגרם מתגאה ביותר ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים.

זהו מקום מצוין למשוך קהל יעד חדש  ולעודד אותם לקבל ידע נוסף על החברה שלכם.

קידום ממומן באינסטגרם מגביר את המעורבות וההכרה במותג, מה שעלול לגרום ללידים ומכירות נוספות להרחבת הנראות המקוונת של החברה שלכם.

מה זה קידום ממומן באינסטגרם?

עסקים רבים משקיעים מאמצים ליצירת מעורבות והגעה לצרכנים חדשים באמצעות פוסטים אורגניים.

לעומת זאת, פרסומות באינסטגרם מחייבות פיתוח תוכן בלעדי למסע פרסום באינסטגרם.

פוסטים ממומנים מגבירים את המעורבות וההכרה במותג, מה שבסופו של דבר מביא ליותר לידים ומכירות.

אתם יכולים למקד את הפוסטים הממומנים לאנשים ספציפיים כדי לצפות בתוכן המקודם שלכם.

מיקוד אפשרי, למשל, לפי מיקום, גיל ותחומי עניין, עם זאת, הוא מוגבל במקצת.

פוסטים מקודמים שואפים להגביר את המעורבות בתוכן המקורי על ידי מיקוד לאנשים שיש להם עניין בסוג התוכן המסוים הזה.

פרסום ממומן באינסטגרם
פרסום ממומן באינסטגרם

היכן מופיעים פוסטים ממומנים באינסטגרם?

כאשר אתם יוצרים פוסט קידום ממומן באינסטגרם תוכלו להשתמש בו במספר דרכים:

תוכלו לכלול כתובת אתר חיצונית כדי להפנות מבקרים לדפים מסוימים באתר שלכם, וכך להגביר את התנועה לאתר שלכם.

אתם יכולים גם לשלב אייקון קריאה לפעולה (CTA) בפוסטים שלכם באינסטגרם כדי להגדיל את התנועה לאתר.

פונקציונליות זו מעצימה את הארגון שלכם לכוון את המסלול של מסע הפרסום שלכם באינסטגרם לעבר הצלחה.

מי משתמש בפוסטים ממומנים באינסטגרם?

כל מותג בעל חשבון עסקי באינסטגרם עשוי להשתמש בפוסטים ממומנים.

שיווק ברשתות חברתיות מתבצע בדרך כלל על ידי עסקים כדי להפעיל פרסומות בפלטפורמה זו.

בנוסף, הם עשויים להעסיק את שירותיו של מומחה בתחום שיווק דיגיטלית כדי להוציא לפועל את אסטרטגיית השיווק שלהם.

מותגים ומשפיענים עשויים גם לשתף פעולה כדי לייצר תוכן פרסום ממומן באינסטגרם שלהם.

פוסטים ממומנים באינסטגרם משמשים בעיקר כדי לקדם מוצרים או שירותים ספציפיים ולרכוש צרכנים חדשים.

בנוסף, ייתכן שתחליטו לתת חסות לפוסט באינסטגרם מהסיבות הבאות:

  • לחזק את הכרת המותג
  • להגדיל את כמות העוקבים
  • הגברת תנועה לפוסט- לייקים, תגובות ושיתופים
  • שפרו את התנועה לאתר כדי לחזק את ההכנסה

שני סוגים של קידום ממומן באינסטגרם

בעוד שקיימים פורמטים רבים של מודעות באינסטגרם לקידום מוצרים ושירותים, פוסטים ממומנים מתחלקים לשתי קטגוריות עיקריות.

הצורות הנפוצות ביותר של פוסטים ממומנים הן כדלקמן:

  1. פרסום בתשלום

על מנת להגדיל את מעורבות הקהל ואת טווח ההגעה, מותגים משתמשים בסוגים אלה של פוסטים ממומנים כדי לקדם פוסטים אורגניים קיימים בתמורה לתשלום.

פוסטים אלו דומים לסוגים אחרים של פרסומות באינסטגרם שניתן לראות בפיד הראשי של הפלטפורמה.

ההבחנה הבסיסית נעוצה בעובדה שפוסטים פרסומיים בתשלום מקורם כפוסטים אורגניים, בעוד שמשווקים מפתחים פורמטים חלופיים של מודעות בתוך מנהל הפרסום של אינסטגרם אך ורק למטרות שיווק.

בנוסף, לפוסטים הממומנים על ידי מותגים יש נטייה להופיע ולהרגיש אמיתיים יותר באופי בהשוואה לצורות חלופיות של פרסומות באינסטגרם.

  1. עבודה עם משפיען

משתמש מדיה חברתית עם מספר עוקבים משמעותי באינסטגרם ומעורבות יוצאת דופן נחשב למשפיען.

על ידי פיצוי למשפיענים על פוסטים המקדמים את המותג שלכם, אתם יכולים להגדיל את הסבירות שהעוקבים שלהם ירכשו את המוצרים או השירותים שלכם.

איך ליצור פוסט ממומן באינסטגרם?

הפעולות הבאות מהוות תהליך של יצירת פוסט פרסום ממומן באינסטגרם:

  1. קבעו את סוג הפוסט הממומן.

קבעו אם אתם מעוניינים ליצור פוסט קידום ממומן בתשלום או אם תעסיקו משפיען כדי להפיק פוסט ממומן על המותג.

למרות שמשווקים רבים משתמשים בשתי הגישות הללו כדי לפתח אסטרטגיית שיווק מקיפה, ישנם שיקולים שונים שעשויים לסייע לכם לקבוע איזו מהן מתאימה ביותר לקמפיין הספציפי שלכם.

  1. זהו את מטרת הפרסום שלכם.

קבעו את יעד הפרסום שלכם כשלב הבא. ליצירת פוסט קידום מכירות בתשלום, נווטו לפוסט האינסטגרם האורגני הרצוי ובחרו בסמל הכחול "Boost Post" המופיע מתחת לפוסט.

זה יוזם דף שבו אתם יכולים לציין יעד למסע פרסום. אפשר לבחור להגדיל את מספר הביקורים בפרופיל האינסטגרם שלהם, להפנות תנועה נוספת לאתר האינטרנט שלהם, או לבקש הודעות ישירות ממשתמשים.

כאשר שוקלים אם לבקש ממשפיען להפיק פוסט ממומן בשמכו, מומלץ לשקול את היתרונות הפוטנציאליים של הגברת המודעות למותג ומעורבות בפוסט הממומן.

זה יכול להקל על חילופי הציפיות בינכם לבין משפיעים פוטנציאליים, כמו גם להבטיח שהם עוקבים אחר המדדים המתאימים המאפשרים לכם להעריך את האפקטיביות של מסע הפרסום שלכם.

  1. קבעו את הקהל היעד.

על ידי ניתוח נתונים הנוגעים לקהל הלקוחות הקיים שלכם, אתם יכולים לזהות מאפיינים משותפים ולגבש רשימה של אנשים שעומדים להרוויח מההצעות שלכם.

התרכזו במאפיינים דמוגרפיים חיוניים, לרבות גיל, מקום מגורים, מין, עיסוק והכנסה.

לאחר מכן, חשבו על תחומי העניין והתחביבים שהלקוחות האידיאליים שלכם עשויים לחלוק.

לקוחות שרוכשים אביזרי אופנה, למשל, עשויים גם למצוא יתרונות והנאה מעיון במגזיני אופנה. השתמשו במידע שאספתם על הלקוח האידיאלי שלך כדי ליצוק קידום ממומן באינסטגרם.

  1. קביעת תקציב לפרסום.

לאחר מכן, קבעו תקציב לפרסום. בעת קידום פוסט, תוכלו לציין תקציב בדף "תקציב ומשך זמן" אם בכוונתכם לפרסם פריט קידום מכירות בתשלום.

ודאו את סף ההוצאה היומית שלך ואת משך הפעולה הרצוי עבור הקמפיין שלכם.

התקציב הכולל מוצג בחלק העליון של מסך האינסטגרם. בנוסף, ניתן לראות טווח הגעה משוער, מותאם לתקציב הנבחר.

זה מוצג כטווח מתחת לתקציב הכולל שלכם ומספק הערכה של מספר האנשים שעשויים לצפות בפוסט הקידום שלכם.

כדי להבטיח שהעסק שלכם מקבל את מירב היתרונות מהקידום הממומן שלכם אל תוותרו על ניהול הקמפיין על ידי משרד פרסום מקצועי. במקרה זה שוקר פרסום ישמחו לעמוד לשירותכם.

שוקר פרסום